Avionul se îndrepta către Amsterdam când pilotul a raportat o defecţiune şi a decis să se întoarcă pe aeroportul din Otopeni.

În ciuda faptului că decolase de mai puţin de 35 de minute, pilotul a hotărât să revină în Bucureşti din motive de siguranţă.

Potrivit presei locale, la bordul aeronavei se aflau 117 pasageri.

‘E o cursă ce trebuia să ajungă la Amsterdam, a revenit la 35 de minute şi a aterizat în siguranţă. Pasagerii sunt în terminal. Așteaptă decizia dacă se va repara aeronava sau vor zbura cu alt avion. Întoarceri pe aeroport se fac când apar dificultăţi tehnice sau altceva, se aterizează din motive de siguranţă. Dacă e ceva mai grav se cere aterizarea pe cel mai apropiat aeroport’, a declarant purtătorul de cuvânt al aeroportului ‘Henri Coanda’ din Otopeni.

Potrivit reprezentantului Tarom, aceste situaţii au devenit foarte frecvente în ultima vreme, deoarece traficul aerian a devenit foarte aglomerat.

‘Traficul a crescut mult – 10 milioane pasageri, 100.000 de aterizări şi decolări, e ceva frecvent şi pe alte aeroporturi din lume’, a adăugat acesta.

În cele din urmă, inginerii au constatat că aeronava care aparţine companiei aeriene Tarom avea o ‘defectiune minora’ la sistemul de climatizare, anunţat Biroul de Presă al Tarom.

Cursa RO 361 cu destinaţia Amsterdam a decolat de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni la ora 9.00 dimineaţa iar pasagerii au fost debarcaţi în condiţii de siguranţă. Aceştia pot ajunge la destinaţie cu o altă cursă TAROM.

Leave a Reply