Cel mai mare producător de bunuri de lux din lume va achiziţiona o participaţie de 80% din compania producătoare de valize de lux Rimowa.

În urma negocierilor, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton a dispus să ofere suma de 640 de milioane de euro companiei germane.

Potrivit Bloomberg, Rimowa reprezintă primul brand german care urmează să facă din portofoliul Louis Vuitton.

Anul acesta, vânzările de valize de lux produse de Rimowa se aşteaptă să depăşească pragul de 400 de milioane de euro.

Pe lângă tranzacţia extrem de profitabilă, LVMH a profitat de ocazie pentru a anunţa în mod official că Alexandre Arnault, fiul preşedintelui LVMH Bernard Arnault, va deveni noul CEO al Rimowa.

Compania germană a fost fondată în 1898 şi a devenit cunoscută pe plan internaţional pentru inventarea primei valizei de aluminiu.

Cea mai recentă colecţie sub marca Rimowa include o serie de valize electronice de ultima generaţie, echipate cu tehnologie Bluetooth.

Valizele de lux marca Rimowa sunt cunoscute pentru aspectul rafinat şi pentru preţurile usturătoare. Celebrităţi precum Kim Kardashian şi Kanye West sunt fani declaraţi ai brandului german.

Fostul CEO al Rinowa, Dieter Morszeck va păstra o parte din acţiuni şi va servi ca şi co-CEO.

‘LVMH este interesată în branduri cu tradiţie şi o poziţie unica’, a declarant analistul Sanford C. Bernstein Mario Ortelli.

‘Sunt conştienţi că prin achiziţionarea acestor branduri îşi vor accelera dezvoltarea’, a adăugat expertul.

Noul CEO, Alexandre Arnault devine cel de-al treilea fiu al lui Bernard Arnault, care ocupa o funcţie de conducere în una din companiile deţinute de francez.

Leave a Reply