Cupajul licoros şi rafinat produs în Podgoriile Murfatlar este de fapt o mare păcăleală. Produsul simbolic, care ar fi trebuit să facă cinste faimosului brand de tradiţie, este de fapt o băutură de cea mai proastă calitate, care prezintă un iz de oţet ieftin.

Deşi eticheta te face să crezi că celebra Lacrimă a lui Ovidiu este una dintre cele mai fine băuturi pe care o vei delecta, realitate este cu totul şi cu totul alta.

Celebrul vin licoros, promovat până şi de Casa Regală, maturat în butoaie din lemn de stejar, special concepute pentru a păstra aroma şi buchetul unic al acestei băuturi unice, este de fapt un vin de o calitate mai proastă decât cele vândute la PET.

Potrivit jurnalul.ro, Lacrima lui Ovidiu este produs în oraşul spaniol Valencia de SA de Bodegas Vinival SA din Chivo şi singurul lucru autentic românesc cu privire la producţia acestui vin este licenţa acordată de Murfatlar România.

SA Bodegas Vinival este un producător spaniol de vinuri de masă ieftine, comercializate în regim en-gros. Se pare că vinul produs de fabrica spaniolă, cu eticheta Murfatlar România nici măcar ‘nu a văzut strugurii’ şi în mod cert, nu are absolut nicio legătură cu Podgoria Murfatlar.

‘Lacrima lui Ovidiu face parte din ADN-ul Murfatlar, este unic pe piaţă şi se identifică până la perfecţiune cu podgoria din care vine’, a declarat în urmă cu ceva vreme unul dintre managerii brandului Murfatlar.

Deşi descrierea făcută de reprezentanţii podgoriei situate în Dobrogea te trimitea cu gândul la o băutură extrem de sofisticată şi rafinată, cei care au făcut descoperirea incredibilă l-au etichetat drept un ‘oţet licoros’.

Leave a Reply