Indiferent ce părere ai de noii ochelari lansati de aplicația Snapchat, un lucru este sigur: echipa de marketing a aestora este ingenioasă.

Ochelarii denumiți Spectacles sunt exclusiviști, greu de achiziționat și se află în topul celor mai inovative gadget-uri ale anului.

Din moment ce Snapchat, care s-a autodenumit recent ′Snap Inc′, a considerat ca trebuie sa comercializeze ochelarii doar în locații relative obscure, Business Insider nu a reușit să pună mâna pe o pereche decât cu ajutorul bunilor săi prieteni de la Cheddar, care au binevoit să le împrumute perechea lor.

Prima reacție? Wow!

Din primul moment în care a fost deschisă camera și a fost autorizată conexiunea cu Spectacles,  un lucru a fost confirmat: ochelarii sunt bine concepuți, eleganți, distractivi și ușor de utilizat. Mergând la pas prin New York City cu ei la ochi te simți ca într-un club exclusivist, cu un design extrem de pus la punct.

Ochelarii se vând la prețul de 130 $ și sunt distribuiți doar prin intermediul unor mașinării automate de vândut.

Există o singură problemă în ceea ce privește Spectacles: noutatea dispare repede.

Cea mai bună parte a utilizării Spectacles este subtilitatea purtării lor; arată precum o pereche de ochelari de soare obișnuită.

Singurele modalități prin care se pot diferenția de ochelarii normali sunt existența cercurilor galbene în colțurile lentilelor, lumina de pe fiecare parte a cadrului, precum și faptul că ramele sunt destul de groase, întrucât rolul lor este acela de a camufla perfect toata tehnologia integrate.

În mod ciudat, Snap nu menționează nicăieri dacă ochelarii oferă 100% protecție solară UVA și UVB.

Leave a Reply