A rămas mai puțin de o lună până la Crăciun, iar reclamele marilor companii, special destinante sărbătorilor de iarnă, nu au întârziat să apară. Ne entuziasmăm cu toții, precum niște copii nerăbdători în așteptarea lui Moș Crăciun, atunci când Coca Cola lanseză, ca în fiecare an, o nouă reclamă cu vestitul camion roșu ce își croiește drumul prin zăpadă.

Spotul publicitar înfățișează iconic familii care freamătă de fericire la vederea camionului Coca Cola și la auzul clopoțeilor care anticipează venirea Crăciunului, simboluri destinate să introducă privitorii într-o atmosferă magică, de basm.

Însă acestui cadru festiv îi lipsește un element foarte important, prezent fără excepție în anii trecuți. Nu știm care este cauza, însă de data aceasta, moșul nu mai face cu ochiul, complice și jucăuș, la finalul reclamei.

Clipul clasic ne amintește, ca întotdeauna, că sărbătorile se apropie cu pași grăbiți, iar camionul Coca Cola este primul semn care vestește sezonul festiv, plin de lumină și culoare. Camionul strălucitor însuflețește peisajul auster de iarnă și dă startul oficial al sărbătorilor.

Cu toate acestea, reacțiile utilizatorilor Twitter, declanșate la scurt clip după apariția spotului publicitar, au prezentat diversitate, de la entuziasm la critici. Cele mai frecvente comentarii negative au sugerat că este prea devreme să vorbim despre Crăciun. Alți internauți i-au acuzat pe cei de la Coca Cola că poartă pe umeri responsabilitatea comercializării acestei sărbători de iarnă.

Anul acesta, faimoasa reclamă Coca Cola împlinește 21 de ani de existență.

In plus, Coca Cola va răspândi și mai multă fericire anul acesta, întrucât consumatorul căruia îi va surâde norocul va avea oportunitatea magică să viziteze camionul lui Moș Crăciun și va câștiga un sac plin de bunătăți în valoare de 5 000 de lire.

Leave a Reply