La scurt timp după ce Instagram a tras cu ochiul la Snapchat și a împrumutat opțiunea de „Story”, Facebook îi urmează exemplul.

La scurt timp după ce Instagram a tras cu ochiul la Snapchat și a împrumutat opțiunea de „Story”, Facebook îi urmează exemplul.

Facebook Stories vor funcționa în baza aceluiași principiu precum se întâmplă de ceva vreme în cazul Instagram și Snapchat.

Facebook, inovativ și nu prea

Nu am auzit niciun utilizator al platformei de socializare Facebook plângându-se de lipsa de opțiuni sau de funcțiile rețelei lui Mark Zuckerberg.

Și pe bună dreptate! Atunci când utilizatorii doresc să dea share unui conținut oarecare, fie că este vorba despre un eveniment, poze sau videoclipuri,  au suficiente opțiuni dintre care o pot alege, desigur, pe cea care le convine cel mai mult.

Cu toate acestea, gigantul american a decis să se inspire de la vecini, vorba aceea „iarba pare mai verde în curtea altuia”.

Așadar, a ales să introducă „Poveștile Facebook”. Ideea nu este absolut deloc originală.

Se pare că veștile sunt destul de calde și au fost transmise chiar de către reprezentanții Facebook.

Unul dintre aceștia a explicat conceptul în câteva cuvinte, confirmând zvonurile despre introducerea noii funcții în lunile ce vor urma.

Din moment ce Facebook și-a îmbunătățit constat funcționalitatea și a ales, an de an, să transforme tot conținutul uploadat într-unul din ce în ce mai vizibil și mai dinamic, specialiștilor companiei li s-a părut o idee minunată implementarea Facebook Stories.

Pentru moment, această funcție nu este disponibilă decât pentru utilizatorii din Irlanda, atât pe smartphone-uri echipate cu iOS, cât și pe cele cu Android.

În cazul în care nu se vor ivi probleme majore privind accesibilitatea noii opțiuni, în doar câteva săptămâni, întreaga lume va beneficia de această Facebook Stories.

Leave a Reply