banana

Banana este cel mai la îndemână remediu atunci când suferim de insomnii. Cel puţin asta susţin specialiştii, care ne învaţă cum să ne bucurăm cât mai mult de minunile acestui fruct.

Cantitatea, dar mai ales calitatea somnului sunt foarte importante. De la sănătate şi frumuseţe până la randamentul la locul de muncă, o pauză în programul de somn poate avea efecte devastatoare. Plus că nimănui nu îi place să aibă în preajma colegi sau prieteni morocănoşi sau adormiţi.

Aşa că specialiştii recomandă o băutură delicioasă pentru un somn bun şi odinhitor.

Banana combinată cu scorţişoara te ajută să dormi mai bine

HealthyFoodHouse.com recomandă o reţetă simplă, dar care face minuni. Ai nevoie doar de o banană, jumătate de linguriţă de scorţişoară şi un litru de apă.

Apa se fierbe timp de 10 minute, după ce adăugăm banana tăiată la capete. După ce se răceşte puţin, lichidul se strecoară şi se adăugă scorţişoară.

Atât banana cât şi scorţişoara sunt indicate în cazul insomniilor. Fructul stimulează secreţia de serotonină, iar condimentul este bogat în uleiuri esenţiale, extrem de benefice pentru digestie şi pentru circulaţie.

Nutriţioniştii mai recomandă bananele persoanelor care vor să îşi controleze apetitul. Aceştia spun că senzaţia de saţietate este sporită după ce consumăm acest fruct.

De asemenea, bananele conţin foarte mult fier, calciu şi minerale în abundenţă. Acestea sunt recomandate celor care suferă de insomnii, dar şi celor care vor să lupte cu efectele unei perioade fără somn de calitate.

Medicii mai recomanda multă apă şi mişcare în aer liber, pe lângă consumul de banane, scorţişoară şi alte alimente care să combată insomniile.

 

 

Leave a Reply