joggingul

Joggingul se pare că nu mai e demult doar un sport solitar. Dacă vrei să te angajezi sau să îţi schimbi jobul, poate că ar fi bine să investeşti în pantofi de alergare.

În ultimii ani, joggingul a devenit un sport tot mai social. Chiar dacă era văzut că o acţiune solitară, numărul celor care îl practică a crescut considerabil.

Au apărut din ce în ce mai multe cluburi de profil, iar alergarea cu persoane din diferite companii a devenit deja o metodă populară de a-ţi găsi un job.

Un tânăr francez a povestit pentru BBC cum s-a angajat la o firmă de renume. Au alergat împreună, au ieşit la o bere după, iar apoi s-a introdus celor care aveau un cuvânt de spus în companie. Au vorbit despre alergare, despre afaceri, dar şi despre pasiuni comune. E atât de simplu.

 

Joggingul uneşte oameni ambiţioşi, cu pasiuni comune

Francezul a mai povestit că a participat la o cursă în Barcelona, organizată de o mare companie de marketing. În toată lumea sunt multe astfel de firme care organizează evenimente de acest gen.

Doar în Marea Britanie, aproape 7 milioane de oameni declară că ies la alergat de cel puţin 2 ori pe săptămână. Statele Unite ale Americii nu stau nici ele mai rău. Numărul americanilor care aleargă la astfel de curse corporate a crescut de patru ori în ultimii 20 de ani.

Un director de companie spune că joggingul adună oamenii

Samuel Hedberg spune că alergatul reuşeşte ce nu reuşesc reţelele de socializare. Într-o lume în care grupurile de oameni sunt în mare parte virtuale, joggingul reuşeşte să îi aducă împreună fizic.

Totodată, chiar dacă s-ar organiza evenimente de networking, oricum nu ar avea acelaşi impact, spune directorul. Alergatul îţi oferă ocazia de a discuta deschis şi informal, de la acelaşi nivel cu viitorul tău şef.

 

 

 

Leave a Reply