reclame

Majoritatea românilor sunt enervaţi de reclamele din online. Un nou sondaj arată că aceştia le consideră foarte agresive şi plictisitoare.

Compania iSense Solutions a demarat o cercetare pentru a vedea tendinţele românilor în oline. Deloc suprinzator, aceştia sunt iritaţi de reclame.

Mai mult de trei sferturi dintre ei spun că sunt repetitive, iar aproape 60 de procente spun că sunt şi plictisitoare.

Majoritatea utilizatorilor spun că reclamele sunt agresive

Prin urmare, nu e de mirare că fac tot posibilul să le evite.

67% declară că le închid sau le evită imediat, în ttimp ce aproape un sfert spun că nu mai cumpără produsul promovat.

20% dintre ei consideră că marca respectivă de produse este un exemplu prost.

 

Anul acesta mai mulţi români şi-au instalat programe care să blocheze reclame

Procentul lor a crescut considerabil, de la 19% anul trecut, la 32 de procente în 2017.

Mai mult de trei sferturi din ultilizatori spun că ar acorda mai multă atenţie unui produs promovat dacă reclama ar conţine informaţii utile.

Aproape jumătate dintre ei ar prefera să îi suprindă cu ceva nou, iar 34% spun că ar fi mai atenţi dacă ar exista un conţinut amuzant.

Acelaşi sondaj mai arată că mai mult de jumătate dintre români nu mai urmăresc un brand pe Facebook când conţinutul promovat nu este util pentru ei.

31% renunţă dacă firma îi plictiseşte şi 29 de procente, dacă este promovată excesiv.

Utilizatorii ar fi interesaţi să afle mai multe informaţii dacă acestea ar fi promovate de un specialist. Peste 70% dintre ei ar prefera o persoană calificată, în timp ce aproape jumătate ar dori că produsul să fie promovat de oameni obişnuiţi. Celebrităţile ocupă doar 22% din preferinţele românilor la capitolul promovării de produse.

 

 

 

 

Leave a Reply