birou

Petreci cel puţin 8 ore la birou, în faţa calculatorului? Medicii avertizează că ai nevoie de o nutriţie adecvată.

Dacă trebuie să stai mai mult de opt ore în faţa unui calculator cu ochii aţintiţi în monitor, trebuie să ai grijă ce mănânci, spun nutriţioniştii.

Dietele „din auzite” nu vor funcţiona în cazul tău. Aşa că dacă te întrebi de ce nu poţi să slăbeşti sau ai început să iei în greutate, ar fi bine să îi acorzi mai multă atenţie corpului tău.

 

Munca la birou necesită energie, aşa că încearcă să nu sari peste micul dejun

 

Deşi stai toată ziua pe scaun, activităţile intelectuale consumă multă energie. Aşa că dacă amâni să mănânci, vei ajunge ca la sfârşitul zilei să consumi mai multă mâncare decât poate corpul tău procesa la o singură masă.

Acesta nu este decât un autosabotaj, spun specialiştii. După o perioadă de timp, organismul tău va ceda şi se va simţi epuizat.

Şi pauza de prânz contează. Cu atât mai mult cu cât poate diminua masa de seară, deci va asigura o digestie mai bună.

Mişcarea este şi ea foarte importantă. Încearcă să îţi creezi motive să te mişti. Foloseşte scările în loc de lift, iar la finalul programului, mergi pe jos o staţie sau două.

Nutriţioniştii recomandă şi o plimbare de 20-30 de minute, fără o ţintă sau un motiv anume. Aceasta îţi va oxigena creierul şi te va face să te destasezi de problemele de peste zi de la birou.

Dacă programul îţi permite, încearcă îţi faci un abonament la sală. O oră de dans sau aerobic, sau chiar yoga ori pilates, îţi vor încărca bateriile aproape instant.

 

Leave a Reply