mic dejun

Te-ai întrebat vreodată cum arată cel mai sănătos mic dejun? În niciun caz cum te-ai aştepta. Ouăle prăjite şi şuncă grasă ar putea fi răspunsul.

Un nou studiu realizat de Universitatea Alabama arată că prima masă din zi este cea care reglează metabolismul pentru restul zilei.

Celebra expresie „să mănânci dimineaţa ca un rege, la prânz ca un prinţ şi seara ca un cerşetor” se pare că este foarte utilă.

Cercetătorii spun că un mic dejun gras şi consistent previne sindromul metabolic

Aceasta afecţiune este caracterizată prin rezistenţă la insulina, obezitate şi risc cardiovascular crescut.

Oamenii de ştiinţă au analizat alimentele care influenţează metabolismul pe şoarecii de laborator. Cei care au consumat mâncare grasă la micul dejun aveau un metabolism sănătos.

Pe de altă parte, şoarecii care au avut o dietă bogată în carbohidraţi tindeau să mănânce mai multe grăsimi la sfârşitul zilei. Aceştia din urmă sufereau de obezitate şi alte simptome ale sindromului metabolic.

Studiul pare să tragă nişte concluzii suprinzatoare pentru cei obişnuiţi să mănânce mai uşor de dimineaţă.

Cei care consumă mâncare bogată în grăsimi dimineaţă au un metabolism sănătos. De asemenea, au dezvoltat o capacitate mai mare de a telra alte alimente pe parcursul zilei.

Principalul autor al cercetării a declarat că aceasta este cea mai bună soluţie pentru un stil de viaţă sănătos. Pentru că oamenii consumă diverse alimente, unele mai greu de asimilat de către organism, este bine ca micul dejun să fie bogat în grăsimi. Astfel, capacitatea de a digera şi de a asimila mesele din timpul zilei este îmbunătăţită considerabil.

 

 

Leave a Reply