munca de birou sanatate

Un program care presupune statul pe scaun în faţa unui birou timp de opt ore poate avea un impact negativ major asupra sănătăţii noastre.

Deşi pe lângă tine, mai sunt milioane de angajaţi care trec prin aceeaşi situaţie, un stil de viaţă sedentar nu este tocmai ideal.

Cel mai recent studiu sugerează că 60% din persoanele care lucrează într-un birou îşi dau ultima suflare mult mai repede decât cei care au o slujbă activă din punct de vedere fizic.

Aceeaşi echipă de experţi au strâns laolaltă o serie de tipsuri interesante care ne vor îmbunătăţi activitatea la birou.

Evita gustările

Gogoşile sau prăjiturile făcute în casă par tentante însă experţii spun să le evităm cu orice preţ.

Se pare că obiceiul de a servi ‘ceva dulce’ la birou poate duce la obezitate şi la probleme dentare.

Adu-ţi pachet de acasă

Pe lângă faptul că te va ajuta să economiseşti mai mulţi bani, mâncarea gătită de tine este şi mult mai sănătoasă decât comenzile sau sandwich-urile de pe piaţă.

Ia Vitamina D

Statul la soare reprezintă cel mai eficient şi mai sănătos mod de a-ţi mări nivelul de Vitamina D din organism, însă de cele mai multe ori angajaţii nu pot părăsi biroul.

Sfatul nostru: echipează-te cu ulei de peşte

Nu mânca în faţa calculatorului

În timpul pauzei nu servi prânzul în faţa calculatorului sau, cel puţin, mută-ţi privirea din ecran pentru câteva minute.

Este important pentru sistemul digestiv să stai drept în timp ce mănânci şi să îţi savurezi masa pe deplin.

Hidratează-te

Bea multă apă! Te va ajuta să îţi menţii creierul sănătos. Deshidratarea poate conduce la migrene şi la senzaţie de oboseală.

Leave a Reply