Se pare ca Snapchat iubeste castigurile facute din publicitate.

Oficialii Snap Inc. si-au pus mintile la contributie, incercand sa raspunda la intrebarea: Ce le-ar aduce mai multe castiguri si vizualizari? Sportul, desigur.

La fel ca și Twitter, Snap Inc. este in cautare de nume mari din domeniul sportiv in incercarea de a colecta bani de la cei aproape 4 milioane de utilizatori de care se bucura zilnic.

Insa, luni, cautarea a luat sfarsit. Snapchat a anunțat un parteneriat cu Liga de Fotbal Australian (AFL).

Snapchat va difuza jocurile din timpul sezonului 2017, inclusiv meciul final, in celebrul `Story` din cadrul aplicatiei, combinand snap-uri de la telespectatori si jucatori.

De asemenea, fiecare echipa va primi un filtru unic, destinat in mod special fanilor.

Compania a acoperit deja meciurile din sezonul AFL 2016 , marea finală, și a oferit recent o previzualizare a sezonului 2017 in luna februarie a acestui an.

“Aceste parteneriate asigură fanii sportului ca aplicatia poate genera conținut relevant pentru interesele lor”, a spus un purtator de cuvant al Snap Inc.

Mai mult de 7 milioane de oameni au urmărit la nivel global meciurile din liga australiana de fotbal in 2016, prin intermediul aplicatiei Snapchat.

Contractul poate ajuta platforma sa-si mareasca publicul. În prezent, aplicatia este folosita cu preponderenta de tineri de 18 la 24 de ani.

Managerul Snap Inc. responsabil de continuturile social media, Andrew Hutchinson, a declarat că a fost “o afacere mare” pentru Snapchat să semneze un contract cu AFL.

Pentru a supraviețui, compania are nevoie sa convinga utilizatorii ca ceea ce le ofera este o oportunitate unica. Oficialii Snapchat cred, în mod clar, ca jucătorii AFL sunt reteta castigatoare.

Poate ca nu sunt departe de adevar.

Leave a Reply