A sta pe scaun la birou pentru perioade prelungite de timp poate provoca dureri lombare sau poate agrava o problemă deja existenta in organism.

Principalul motiv din spatele acestui fapt este că statul pe scaun este o postură statică care crește stresul muscular in zona umerilor, brațelor și picioarelor, și poate adauga o presiune semnificativa pentru mușchii spatelui și discurile vertebrale.

Această postură poate accentua aceste dureri lombare aparent nesemnificative prin superextinderea ligamentelor vertebrale si tensionarea discurilor și structurilor la nivelul coloanei vertebrale.

De-a lungul timpului, postura incorectă poate ajunge sa distruga complet structura normala a  coloanei vertebrale și poate contribui sau agrava durerile de spate.

Ramai activ daca vrei sa eviti dureri lombare!

Nu contează cât de confortabil este scaunul tau de birou, caci postura statică prelungită nu este deloc buna pentru spate și este un factor comun al problemelor lombare.

Amintiți-vă să va ridicati la fiecare jumatate de ora, sa va întindeti și să mergeti pe jos cel puțin un minut sau două.

Chiar și un streching rapid sau simplul fapt ca te deplasezi pana la toaleta te va ajuta enorm.

O plimbare de douăzeci minute va ajuta chiar mai mult, permitand fluxului de sange sa aduca substantele nutritive importante in toate structurile coloanei vertebrale.

În general, miscarea, precum si strechingul facut în mod regulat pe tot parcursul zilei va ajuta la menținerea articulațiilor, ligamentelor, muschilor, tendoanelor, care, la rândul lor, vor aduce un sentiment general de confort, relaxare, și o capacitatea de a ramane concetrat si productiv pe toata durata programului de lucru.

Leave a Reply