produse promovate de vedete

Atunci când o celebritate promovează un produs alimentar asta nu înseamnă că oamenii de rând trebuie să îl şi consume, deoarece, noi va asigurăm ca vedetele nu fac asta.

Potrivit unui studiu realizat recent de Centrul Medical NYU Langone, aceste produse care folosesc imaginile unor mari celebrităţi, sunt de multe ori şi cele mai nesănătoase.

eb6b4-mrt

Oamenii de ştiinţă au examinat sute de preparate şi băuturi promovate de artişti precum Baauer, Will.i.am, Justin Timberlake, Maroon 5 şi Britney Spears.

Numai reclamele realizate în colaborare cu aceste vedete au strâns cel puţin 313 milioane de vizualizări pe Youtube.

Însă, aceste nu criterii nu atestă şi faptul că aceste produse sunt bune de ceva, ba dimpotrivă.

882493f41371c0028edefcbe14d17296-600x362

În realitate, nici măcar unul din ele nu conţine fructe reale, legume sau cereale.

Singurul produs care a înregistrat o valoare nutriţională decentă a fost Wonderful Pistachio, produsul promovat în trecut de Kim Kardashian şi cântăreţul coreean PSY.

bcnrzjhcyaa9wij

Restul produselor sunt dulciuri, produse de tip fast food, sucuri acidulate sau băuturi energizante.

Aceste colaborări între marile branduri din industria alimentară şi vedete de primă mână au devenit şi mai populare de când social media a câştigat şi mai mult teren.

popchips-ad

 

Starurile profită de numărul impresionant pe care îl au pe Instagram sau Snapachat pentru a promova tot felul de produse care nu îşi merită banii iar oamenii, de cele mai multe ori, le cred.

Leave a Reply