În fiecare sezon, cele mai cunoscute branduri se grăbesc să lanseze colecţii asemănătoare marilor case de modă la preţuri mult mai mici.

Se pare însă că pentru sezonul de primăvară-vară, toate brandurile au hotărât să lanseze câte o versiune proprie a unei singure rochii.

Singura problemă este faptul că aceste ‘versiuni proprii’ sunt de fapt aproape identice.

Vorbim despre o rochie boho-chich, cu broderie florală şi care, în mod ‘suspect’, pe lângă cele enumerate mai devreme, toate casele de modă au hotărât să îi ofere aceeaşi lungime.

Companii precum H&M, Asos şi StyleWe.com, toate au lansat rochia săptămâna trecută şi, adevărul este, că de abia le poţi deosebi.

Pe lângă culoarea identică şi broderia similară, toate cele patru versiuni ai zice că au fost tăiate din acelaşi material – un tulle delicat.

Deşi Asos o vinde cel mai scump (120 de lire), stocul este deja epuizat

Între timp, pe StyleWe.com poţi achiziţiona versiunea aproape identică cu 25 de lire mai puţin.

Până şi designerul John Lewis a creat o versiune aproape identică a acestei rochii, de care toată lumea pare înnebunită.

Bineînţeles că şi gigantul spaniol Zara nu putea să rămână mai prejos, aşa că a lansat aceeaşi rochie pe negru.

‘Atunci când directorul nostru de creaţie a studiat noile trenduri pentru sezonul de primavara-vara, broderia florală era una dintre vedete’, a mărturisit preşedinta de la Elvi.

Din păcate, se pare însă că nu doar ei s-au gândit să împrumute acest trend.

 

Leave a Reply