Un nou proces a fost deschis pe numele lui Jennifer Lopez. De data aceasta, artista este acuzată că nu şi-ar fi respectat contractul pe care îl avea cu o firmă producătoare de hoverboard-uri.

J.Lo este din nou în centrul atenţiei. De data acesta, subiectul este un contract promoţional.

Artista trebuia să folosească în timpul show-urilor ei nişte hoverboard-uri pe care le-a primit de la o firmă de renume.

Producătorul a semnat un contract cu artistă, iar acesta a primit nu mai puţin de 42 de bucăţi pentru a le folosi în timpul unui show la Las Vegas.

Sidekick Group Corp a semnat un contract de promovare cu J.Lo. În urma înţelegerii, aceasta, împreună cu dansatorii ei, trebuia să folosească produsele în timpul concerturilor de la Las Vegas.

Show-urile erau susţinute în cadrul turneului ”Jennifer Lopez: All I Have residency”.

 

Jennifel Lopez a cerut, în schimb, să se modifice datele contractului

Artista a fost de acord să promoveze brandul, însă pe paginile personale de social media. Aceasta trebuia să facă o postare o dată la trei luni.

Oficialii Sidekick Group Corp spun, însă, că Lopez nu a promovat produsul decât o singură dată. Mai mult decât atât, la ceva timp după promovarea, aceasta a ster postarea de pe reţelele de socializare.

Brandul american a dat-o în judecată pentru a-şi recupera cei aproape 54.400 de dolari. Aceasta este suma pe care firma a folosit-o pentru a personaliza hoverboard-urile.

Reprezentanţii lui Jennifer Lopez nu au făcut până acum niciun comentariu cu privire la acest lucru.

 

 

Leave a Reply