Companiile electronice se lupta in a lansa cel mai unic si mai aratos espressor

De-a lungul anilor conceperea unor astfel de aparate a devenit o adevarata arta, desi procesul de a produce o ceasca de cafea a ramas la fel.

Este evident ca marile branduri de electrocasnice sunt mult mai focusate pe partea estetica, capitol la care gigantul Scandinavo-American Montaag le cam da clasa tuturor.

Ultimul espressor lansat de Montaag arata exact ca o sculptura sau… o bucata de ciment, ar spune unii.

Echipa care s-a ocupat de AnZa a avut nevoie de patru ani pentru a concepe modelul inedit.

Conceptul unic a iesit la iveala in momentul in care compania a realizat ca toate modelele lor si ale companiilor rivale seaman izbitor.

Modelul in culoarea cimentului sau Corian sunt realizate in mare parte din sticla si lemn.

Pasionatii de cafea sunt innebuniti dupa noul model iar campania lansata pe Kickstarter a devenit un succes inca din primele zile.

Potrivit platformei de crowdfunding, pre-orderul se depune in schimbul sumei de $799.

Leave a Reply