Celebrul brand care produce articole sportive a lansat recent campania publicitara pentru colectia de toamna/iarna, intitulata ‘Superstar’.

Campania se focuseaza in mare parte pe autenticitate si pe “oamenii celebrii ai zilei de maine”: modele, artisti, activisti si atleti.

Avand in vedere ca ‘Superstar’ a fost conceputa pentru a redefini frumusetea, cei de la Adidas s-au gandit ca imaginea campaniei trebuie sa fie la fel de neconventionala.

Asadar, acestia au ales-o pe Arvida Byström, o artista de origine suedeza, model si fotograf, cunoscuta pentru lupta impotriva stereotipurilor impuse de catre societate si, totodata, fondatoarea miscarii ‘no-shave’ din Suedia.

Pentru campania Superstar, Arvida a pozat intr-o rochie alba, o camasa de culoare roz si, bineinteles, incaltari Superstar.

Pe langa imaginea ‘girly’, fotografiile campaniei Adidas cu Arvida au generat o adevarata nebunie deoarece blonda apare in imagini cu picioarele pline de par.

Majoritatea utilizatorilor au inceput sa o insulte de indata ce brandul a facut publice imaginile, iar multi dintre ei i-au transmis pana si amenintari cu moartea.

 

Leave a Reply